15 Aralık 2012 Cumartesi

Yeni pusetimiz Mclaren quest sport :)

Daha önce bebek alışverişi postumda bebek arabamızdan bahsetmiştim. Concord neo travel sistem bebek arabası kullanıyorduk. Hala kullanıyoruz ve çok memnunuz. Fakat yeni taşındığımız ev 4. Kat asansör var ama asansörden sonra inmemiz gereken 2 merdiven daha var maalesef. Eşimle dışarı çıktığımızda tabi hiç sorun olmuyor bu ama yalnız hiçbir yere gidemiyorum doğaçla. Bu nedenle yeni bir baston puset almaya karar verdik. Açıkcası fazla araştırmadım çünkü Mclaren almak hep aklımdaydı. Kullanan arkadaşlarımın da memnun olduklarını biliyordum. Bizim aldığımız resimde görünenin aynısı. En güzel özellikleri hafif olması ve tam olarak yatabilmesi. Taşıma askısı sayesinde de rahatlıkla omzuma asıp taşıyabiliyorum. Doğaçı test ettik o da çok sevdi. Gerçekten çok şık ve sağlam bir puset. Tavsiye edilir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder