10 Temmuz 2012 Salı

MİMLENMİŞİM :)

          Blog yazmaya başladıktan sonra öğrendim mim in ne olduğunu önceleri hiç dikkat etmemiştim ve bilmiyordum ne anlama geldiğini. Sevgili blog arkadaşım Sevdadan Karakalem Yazılar  beni mimlemiş. Böylece ben de ilk mim post umu yazabileceğim. Teşekkürler Sevda :)
          Mim konusu ise "Bugün neler öğrendim?" Bakalım ben bugün neler öğrenmişim :)


         1. Hayatta hiçbir şeyin karşılıksız kalmayacağını, yapılan iyiliklerin de kötülüklerin de mutlaka bir gün karşılığının bulunacağını her ne kadar daha önceden de biliyor olsam da bugün bir kez daha öğrendim.
        2. Kocamın 2 günlük ayrılıkta bile beni ne kadar özlediğini öğrendim.
        3. Apartmanda yaşıyorsanız eğer binadaki komşularınızla aranızda bir uyum olması gerektiğini ve "ev alma komşu al" atasözünün doğruluğunu öğrendim.
        
        Ne kadar az şey öğrenmişim bugün :) şimdi 3 arkadaşımı mimlemem gerekiyor sanırım veee MİM goes to : Kelebeğin Gözünden, Demir Ege'li Hayat ve My Little World

3 yorum:

  1. canımmm cok tesekur ederım ama mım yapamıyorum bılgıne:))) ne guzel seyler ogrenmısısn en guzelı ozlem sanırım:)

    YanıtlaSil
  2. sayfaniz cok sirin ve cana yakin MasAllah
    yazmadan gitmek istemedim
    selam ve dua ile

    YanıtlaSil