15 Aralık 2012 Cumartesi

Tekrar merhaba

Uzun zamandır blogumu güncelleyemiyordum. Ev işleri, Doğaç derken bir türlü vakit bulamadım tabi bilgisayarımın olmaması da bunda etken ama yine de bunlar bahane olmamalıydı. Bu arada evimizi de taşıdık şehir değiştirdik çok uzağa gitmedik başka bir ilçeye taşındık ama aniden gelişen bu taşınma meselesi hiç istemediğim için olsa gerek beni baya strese soktu neyseki atlattık. Aslında kapatmaya karar vermiştim ama son bir kez daha kendime şans tanımaya karar verdim. Bu süre içinde neler mi oldu en önemlisi Doğaç 1 yaşına girdi. Canım oğlum hayatımın anlamı artık 1 yaşında onu kucağıma aldığım gün dün gibi iyi ki varsın bebeğim.
Doğum günü resimlerinin hepsi eşimin bilgisayarında olduğundan telefonumda olan bir resmi yükleyebiliyorum sadece
Postların devamı gelecek umarım :)








1 yorum:

  1. tekrardan aramıza hoşgeldin.aslında blog yazmak bağımlılık yapan birşey.bırakmak da emeklerine haksızlık olur.iyi yaptın dönmekle sevindim.doğaçın doğum günü kutlu olsun kocaman olmuş maşallah.nice yaşlarını görmeniz dileğiyle canım sevgiler

    YanıtlaSil