17 Temmuz 2012 Salı

DOĞAÇ'IN HAVUZ SEFASI :)

Merhaba herkese :) Biriken çok şey var aslında yazamadığım ama en tazelerden başlamak en iyisi galiba :)
Yaz geldiğinden beri Doğaç'ı denize getirmeyi çok istiyordum ama bir türlü havalar istediğim gibi gitmemişti. Neyseki geçen gün babamızın da izinde olmasıyla denize gitmeye karar verdik ama ne yazık ki Doğaç'ı rahatlıkla denize sokabileceğimiz bir yer bulamadık :( ben Sinop'un Gerze ilcesindeyim ve maalesef burada rahatlıkla denize girilebilecek bir plaj yok her yer deniz ama plajımız yok :( neyse biz de en iyisi havuza gidelim dedik ve başladık bez mayo aramaya ama yine maalesef onu da bulamadık. Tek çare bezinin üstüne mayosunu giydirip havuza sokmakti. Samsun'a gittiğimde ilk işim bez mayo almak olacak.
Havuza gittiğimizde ilk önce ayaklarını degdirdim suya korktu biraz ağlamaklı oldu sonra babamızın kucağında kendini sularda buldu :) Biraz ekşitti yüzünü önce sevmedi neyse ki korktuğum gibi olmadı ve kısa sürede suya alıştı :)
İşte size Doğaç'ın havuz sefasından görüntüler :)

8 yorum:

  1. ay ben yerım senı ne tatlısın senoyle bayıldım yaaa haha babasının kolarındakı ve sezlongtakı halı super..umarım mayo bulursun cok konfor :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sudan korkarsa diye tedirgindim Allah'tan sevdi :) bulamazsam internetten alicam artık Sinop'ta yasamak bu gibi nedenler yüzünden çok kötü

      Sil
  2. Maşallah kocaman olmuş Doğaç

    Uzun zamandır yazmamanın sebebi havuz sefalarınız mı? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederiz buyuyoruz maşallah :) uzun zamandır tembellikten yazamadim itiraf ediyorum :) ama şimdi de bilgisayarımın ekranı bozuldu neyseki telefona blogger uygulamasını yükledim bu postu da ordan yazdım iyi oldu :)

      Sil
  3. Çook tatlı Doğaç suda:))Bayıldım.Oğlum 6 aylık oldu,bu sene ben de istiyorum onu denize sokmak,inşallah gidebiliriz tatile,ben de bol bol resim çekerim:P

    YanıtlaSil
  4. maşallah,maşallah,maşallah....çok tatlı...

    YanıtlaSil
  5. maşallah kocaman olmuş annesi ne güzelde havuz sefası yapmış:))

    YanıtlaSil
  6. Ohh yazdan kalma paşa keyfi :)
    Maaşallah kuzuya.
    Sayfamda ödülün var, gelip alırmısın?

    YanıtlaSil