19 Mayıs 2012 Cumartesi

Yarı yaş günümüz :)

            Evet :) Bugün bizim yarı yaş günümüz. Bugün tam 6 ayımızı doldurduk ve 7.ayımıza girdik. Maşallah bize. Ne kadar da çabuk geçti zaman. Sanki daha dün doğum yapmış gibiyim.
           Bugün aşılarımızı da olduk. 1 tanesi ağızdan, 3 tanesi de bacaktan. Umarım ateşimiz çıkmaz. Şu anda uyuyoruz  inşallah ilerleyen saatlerde de böyle olur. Her ihtimale karşı biraz ateş düşürücü verdim. Çünkü bu aşılardan sonra sadece ateş değil lokal ağrı da olabiliyormuş. O yüzden verdim. Diğer aşılarımızda ateşimiz çıkmadığı için vermemiştim. Sürekli kontrol ediyorum.
           Alttaki resim bugün çekildi, öğlen uykusunu uyumadan önce. Ben onu yatağına yatırdım, beşiğini biraz sallamaya başladım uyuması için bir de baktım ki yan korumasını kaldırmış bana gülüyor. Sabahları Doğaç uyandığında babamız da kalkıyor işe gitmek için o sırada yan korumayı açıyor Doğaç beni görsün diye. Öğrenmiş miniğim kendi açıp bakıyor bana. :)
          Canım oğlum iyi ki doğurmuşum seni. Allaha binlerce kez şükrediyorum seni bana verdiği için. Allahım sana uzun, sağlıklı ömürler versin. Seni çok seviyorum miniğim...

15 yorum:

  1. Rabbim hayirli omurler versin 1 yasinida gormayi nasip etsin..bizimkide 25 mayista yari yasini bitircek Rabbim onlari yuvamizdan eksik etmesin Amin!

    Rica etsem yorum yaparken kelime dogrulamayi kaldirirmisiniz,bu yuzden bir cok kisi yorum yapmaktan vazgeciyor...

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin çok teşekkür allah hepimizin bebeklerine çocuklarına uzun ömürler versin. çok yakınmış doğum tarihleri ne çabuk geçti 6 ay hiç anlamadım ben. kelime doğrula uyarınız için çok teşekkürler farkında değildim hemen kaldırdım sevgilerle :)

      Sil
  2. yarı yaşınız kutlu olsun.. ziyaret için teşekkürler.. ben de artık takipteyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz.bloguma hoşgeldiniz :)

      Sil
  3. Maşallah paşaya. Ne kadar da erken öğrenmiş yaşına başına bakmadan :) Bu arada yatağı da çoook rahat görünüyor insanın orada yatası gelir vallahi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet maşallah :) çok teşekkür ederiz her sabah düzenli olarak yapınca babamız o da anladı sanırım :) yatağımız çok rahattı ama küçük gelmeye başladı biz de odasına geçirmeye kıyamadık henüz bir beşik daha aldık kendi odamız için bir süre daha bizimle yani :)

      Sil
  4. Aman aman maşaALLAH ne şeker bir melek bu böyle. Rabbim nazarlardan saklasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiiin çok teşekkür ederiz :)

      Sil
  5. Ne kadar güzel..Maşallah...
    Bende bugünleri görebilecek miyim acaba..Oğlunuzla birlikte sağlıklı sıhhatli nice yaşlara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederiz inşallah siz de bugünleri en kısa zamanda görürsünüz Allah isteyen herkese göstersin inşallah :)

      Sil
  6. hiiiiii çok tatlııııı :)

    sağlıkla uzun ömürler olsun..

    http://butikcakebybegum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin cok teşekkür ederiz :)

      Sil
  7. masallah ama ben bu doğagı yerım buyumuste gulermıs mınık bocegım ınsallah en guzel anılarla dolu bır blog gunluk olur burası..sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tembellik etmeyip düzenli yazarsam cok guzel olacak ama bu ara cok aksattım umarım toparlarım :)

      Sil