13 Mayıs 2012 Pazar

         Nasıl anlatsam, nereden başlasam
      Duygu, biraz duygu
      Bütün isteğim buydu....



      Doğum sonrası sendromu dedikleri şey ben de biraz geç ortaya çıktı ama çıktı. Hiç düşünmezdim ama birden bire kendimi içinde buluverdim. İnsanın içinden hiçbir şey yapmak gelmemesi ne demekmiş anladım ama hiçbir şey.. Karamsarlık kaplamıştı sanki bütün ruhumu. Neyseki kendimi toparlayabildim. Tembelliğime son verebildim. Sizleri çok özledim. Ama bu durumda da içimden nasıl hiçbir şey yapmak gelmediyse, buraya yazmakta gelmedi. Umarım çok uzak kalmamışımdır sizlere. Bulduğum tüm boş vakitlerimi sizlerin sayfalarını okumaya ve yeni takipçilerimi takip etmeye harcayacağım.

8 yorum:

  1. O berbat ruh hali,herkese şöyle bir uğruyor,(bana uğramaktan da öte musallat olmuştu ayrı)demem o ki hissettiklerin çok doğal,çıkmazdayım diye düşünme,kendini kötü hissetme hepimizin başına geliyor,canını sıkma,inan hepsi geçiyor ve insan daha sonra neden bebeğimi o küçücük haliyle yalnız bıraktım,neden kendi içime döndüm,neden tadını çıkarmadım diye çok pişman oluyor:(Bir de yanlış anlamzsan bir şey söylemek istiyorum: nazara inanır mısın bilmem ama bence sana nazar değmiş olabilir..Çünkü blogun çok kısa zamanda parlamıştı,bir sürü insan takip etmeye başlamıştı.Göze geldin bence..Çok yakın bir arkadaşım da Gerzede oturduğu için blogun benim ayrıca dikkatimi çekmişti,ondan böyle bir tespit yapıyorum)En kısa zamanda iç ferahlığına ve huzura kavuşarak küçük oğluşunun tadını çıkarmanı diliyorum.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiin çok teşekkür ederim canım kesinlikle çok haklısın ben de artık bu şekilde düşünüyorum. nazara hem de çok inanırım ve gerçekten çok fazla nazara gelen biriyim. yıldızı düşük derler ya hani ben de aynen öyleyim. birşey söylemeye resim paylaşmaya korkuyorum face de falan kimse kötü niyetle bakmıyor biliyorum ama işte iyi göz de nazar değdiriyor.. anne babanın bile günde 2 kere nazarı değermiş.blogumun birden parladığını farketmemiştim sen söyleyene kadar. arkadaşını merak ettim gerzede oturan. belki tanıyoruzdur birbirimizi. tekrar çok teşekkür ederim sana canım

      Sil
  2. uğraış ve geçmiş demekki canım hepimize olduğu gibi.hiç endişe etme hepimiz yaşadık bu durumu ama geçip gidyor önemli olan sağlıklı olmanız.kendini daha iyi hissetmene çok sevindim.blogunla uğraştığında daha da iyi hissedersin.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok şükür uğradı ve geçti.çok teşekkür ederim sevgiler

      Sil
  3. hosgeldın herkesın olur oyle donemlerı once veya sonra ama gecınce bambaskadır hayat...saglık olsunda gerısı gecer zaten..sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık herşey bambaşka geliyor bana zaten gerçekten sağlık olduktan sonra gerisi boş.sevgiler

      Sil
  4. Hoş geldin, evet herkese her anneye oluyor öyle, benim de bir dönem olmuştu.İlgilenecek birşeyler bulmak lazım.Hiç birşey yapamasam kuaföre gidiyorum :))takipçiniz oldum bende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk :) her annenin başından geçermiş kiminin hafif kiminin ağır benimki de orta oldu :)

      Sil