7 Mart 2012 Çarşamba

İlk Blog Hediyem :)

                Blog yazmaya başlayalı çok olmadı ama ben ilk hediyemi kazandım bile. Çok mutluyum :) 
          Araştırmacı Anne blogunu takip edenlerin haberi vardır. Geçen hafta 2 şanslı anneye desitin pişik kremi vereceğini duyurmuştu. Yapılması gereken bu duyuru postuna yorum yazmaktı. Ben de şansımı denemek istedim. 2 gün önce kazananlar belli oldu. Bir baktım biri benmişim :) Çok sevindim. Ben normalde pişik kremi kullanmıyordum bebeğime çok şükür hiç pişik olmadık. Doğumdan önce Bübchen'in pişik kremini almıştım ama içinde paraben olduğunu okuyunca hiç kullanmadım. Ama bu ara hafif pembelik hissettiğim için yeni bir pişik kremi alayım diyordum. Desitin pişik kremi de çok iyiymiş. Eşim alacaktı dur dedim belki bana çıkar. Lafım canlı çıktı :) 
          Buradan sevgili Araştırmacı Anne'ye çok teşekkür ediyorum. Çok yararlı bir blog düzenlemiş kendisi. Eğer siz de bakmak isterseniz buyurun :)

21 yorum:

  1. gulegule kullanın bebısınıze :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan...
    bebeğinize uuzn sağlıklı ömürler diliyorum..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. sevgıyleeeeeeeee kullann desıtın krem cokcokcok basarılıdırrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz kesinlikle çok iyi bir krem :)

      Sil
  4. Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kusura bakmayın bir süredir giremiyordum hemen takipçiniz oluyorum çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. ''Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kusura bakmayın bir süredir giremiyordum hemen takipçiniz oluyorum çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Blogger anneler'den geldim, ben de blogger anneyim beklerim. Etkileşmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kusura bakmayın bir süredir giremiyordum hemen takipçiniz oluyorum çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Merhaba blogger annelerden geldim bebeğinizi sağlıkla iyi günlerde büyütün sevgiler.Bende beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kusura bakmayın bir süredir giremiyordum hemen takipçiniz oluyorum çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Merhabalar,blogger anelerden geldim ,bende blogger anneyim,banada beklerim..Bebeğinizle uzun ömürler dilerim..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kusura bakmayın bir süredir giremiyordum hemen takipçiniz oluyorum çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. tebrikler... şansın daim olsun. Blogger annelerde gördüm siteni uğramak istedim. ben de beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kusura bakmayın bir süredir giremiyordum hemen takipçiniz oluyorum çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. tebrikler, şansınız bol olsun, ayrıca profilinizdeki resime bayıldığımı söylemeden edemeyeceğim. blogger annelerden sevgilerle, bebeğinizi güle güle büyütün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kusura bakmayın bir süredir giremiyordum hemen takipçiniz oluyorum çok teşekkür ederim :)

      Sil