28 Şubat 2012 Salı

Yeni Cicilerimiz..:)

             Bebek hazırlıkları yaparken Lcw'ye hiç bakmamıştım. Sinop'ta bebek alışverişi yapabileceğim pek fazla yer olmadığı için bütün alışverişimizi Samsun'dan yapmıştık. Bebeğime kıyafet almaya doyamıyorum ben kendime hiçbir şey almayım hep ona alınsın dünyalar benim oluyor. Annelik bu sanırım. 
          Eşim iş çıkışı Lcw'nin önünden geçerken bakmış çok güzel şeyler alıp getirmişti üstelik fiyatları da baya uygundu. Bodylerini falan çok beğendim. Dün yine iş çıkışı bakmış bize yeni ciciler getirmiş. Ben çok beğendim. Fiyatları da yine çok uygun. 150 TL'ye 8 parça kıyafet almış bunların 2'si takım. İşte yeni cicilerimiz :) 





       

23 yorum:

  1. Güle güle kullansın küçük bey:=)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  3. Özellikle ilk rengarenk pijama takımına bayıldım,hepsinide sağlıkla mutlulukla kullansın bebişin.lcw biraz önyargılıyım ama yeri geldiğindede çok güzel şeyler çıkabiliyor hemde kalitelide çıkıyor.Yeğenime kadife bi eşofman takımı almıştık uzun süre kullanmıştı ama bunun yanında ilk yıkamada kendini salan ürünleride oldu biraz önyargım ondan ama benimde buay geçsin ilk fırsatta uğrayacağım yerler arasında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben de önyargılıydım o yüzden hazırlık sırasında hiç bakmamıştım sonradan eşim birşeyler alınca hoşuma gitti. reflü postumda doğaçın resimleri var orda üzerindeki tulum da lcw.o tulumu bulursan al canım tavsiye ederim.bu paylaştıklarımdan da o renkli çok güzel bir de mavi yeşil sweat var o da çok güzel.bodylerini de kullanıyorum kaç kere yıkandı hiçbir şey olmadı.sinopta her zaman kıyafet bulamıyorum o yüzden iyi oldu benim için.

      Sil
  4. BİZDE ÇOK SEVİYORUZ LCW :) GÜLE GÜLE GİYSİN DOĞAÇ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de çok sevdik çok teşekkür ederiz :)

      Sil
  5. güle güle kullansin.Cok güzeller

    YanıtlaSil
  6. Merhaba :) Çok tatlılar. Güle güle giysin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba çok teşekkür ederiz :)

      Sil
  7. hepsi birbirinden güzel canım güle güle giysin doğaç benimde çoğunlukla favorimdir lcw hem hesaplı hem çok çeşitli.Tabi yeşilyurtta mothercare e uğramadan yapamıyorum ama yinede lcw açık ara favorim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz. gerçekten hem hesaplı hem de çok çeşit var internet sitesinden de bakıyorum. mothercare in yeri ayrı kalbimde ilk girdiğim mağaza yeşilyurtta tulumlarımız bodylerimiz çoğu ordan. Bir de C&A diye bir marka var hesaplı ve güzelmiş ama buralarda yok internet satışı da yok orayı çok merak ediyorum

      Sil
  8. güle güle kullansın:)sağlıkla mutlulukla:)bend ebloguma beklerım sevgıler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz amiin :)hemen takibe başladım harika pastalar gördüm ellerinize sağlık :)

      Sil
  9. iyi günlerde kullansın doğaç bebek cicilerini.. sağlıkla huzurla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz amiin bloguma hoşgeldiniz

      Sil
  10. ay ay ay masallah hepsı cok ama cok guzellerrrrrrrrrrrrrrrrr................ yaaa su kelıme doğrulamalar olmasa yorum sonunda olmazzz mı :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz :)) ay olur tabi olmaz mı ben bakayım hemen henüz yeni olunca ayarları keşfetmekte gecikiyorum hemen bakıyorum :)

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Canım öncelikle bebeğini sağlıkla büyütmeni dilerim.
    Annelik gerçekten bazen böyle.
    Bende kendime zorunlu ihtiyacım olan birşey almak için bile çıksam mutlaka poşetler dolusu Senama alıyorum.
    Bu arada Sinopta görev icabı mı kalıyorsunuz yoksa oralımısınız? ( Benim memleketim )
    Lcw internet sitesine de kesinlikle bakmalısın. Çoook ekonomik sezon sonu ürünler oluyor.
    Gerçekten aştılar kendilerini :) Online alışveriş sistemleri çok profesyonel.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım çok teşekkür ederim. Ona alındıkça kıyafet bir seviniyorum. eşim elinde poşetlere kıyafetle geliyor sanki bana almış gibi havalara uçuyorum. ben de sinopluyum canım gerzeliyim.çok sevindim demek sen de sinoplusun.şu anda nerdesin hemen bakıyorum bloguna :) internet sitesini de takip ediyorum ama henüz siteden birşey almadım eşim alıyor nasıl olsa diye ama bulamadığmz birşey olduğunda alırım mutlaka.

      Sil
  13. Canım birde blogunda kelime doğrulama seçeneği var. O yorumları biraz zorluyor. Her seferinde bir sürü harf yazmak sıkıcı olabiliyor.

    İstersen kelime doğrulamayı kaldır ki bize kolay olsun :)

    kelime doğrulama için ayarlardan yorumlar bölümüne gir,yorumlar için kelime doğrulama gir'de hayırı tıkla,kaydet de olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen kaldırıyorum bir arkadaş daha söyledi unuttum kaldırmayı şimdi bakıyorum canım çok sağol :)

      Sil