23 Şubat 2012 Perşembe

Doğaç günyüzüne çıktı sonunda :)

               Merhaba herkese sanırım biraz ara vermişim daha işin başındayken özür dilerim o yüzden herkesten. Malum bebekli hayat pek kolay olmuyor. Günler bana yetmiyor sanki.
              Haftasonu hava güneşliydi biz de Doğaç artık çıksın dışarıya diye düşündük. Havalar soğuk olduğu için cesaret edemiyorduk. Sonunda cesaretimizi topladık ve bebek arabamızı da alarak dışarı çıktık. Çok beğenerek aldığımız beyaz astronot montumuzu giydirdik oğlumuza ana kucağına koyduk. Bebek arabamızı travel sistem almıştık o yüzden ana kucağıyla beraber kullanabiliyorduk. (Bu bebek arabası seçme konusundan bahsedeceğim.) Battaniyemizi de örttük. Yağmurluğumuzu da anakucağımıza geçirdikten sonra çıktık dışarı.  Ama öyle bir yürüyoruz ki yolda tam acemiydik o gün. Durup durup yüzünü kontrol ediyoruz Doğaç'ın acaba üşür mü diye. Yürüyüşümüzü yaptıktan sonra bir de kahve içtik eşimle. Sonra da evimize geldik. Aynı gün bir de rotavirüs aşımız yapıldı. Bundan da ayrı bir postta bahsedeceğim çünkü bu aşıyı yaptırıp yaptırmamakta çok kararsız kaldık.
              İşte size Doğaç'ın güneşle buluştuğu ilk günden bir kaç kare




10 yorum:

  1. Yeni hayatınızda yepyeni mutluluklar sizinle olsun.
    3 çocuklu katmerli ama hala genç anne Gönül :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiiz amiiin. ay ne güzel 3 çocuk ben de yapabilsem keşke ikinciyi kesin istiyoruz zaten ben tek çocuk olduğum için mutlaka yapmak istiyorum kardeş oğluma herkese de söylüyorum tek bırakmayın çocuklarınızı diye çok güzel ya bayılıyorum çok kardeşli çocuklara. inanmıyorum şimdi baktım blogunuza gerçekten çok güzelsiniz bravoo gerçekten kutluyorum sizi :)

      Sil
  2. İlk resimde biraz belli olmuş yüzüde maşallah,zaten takmışsınız nazar boncuğunu ama nazarlar değmesin,sağlıkla mutlulukla büyütün inşallah.Ayrıca çok hoş görünüyorsun.sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağmurluk parladı pek görünmüyor o yüzden yüzü. ekleyeceğim resimlerini.takıyorum hep nazar boncuğunu hatta geçen gün battaniyesiyle birlikte yıkanmış :) amin inşallah canım sizinki de yolda sanırım bloguna baktım çok güzel.ben henüz aldığım kiloları veremedim o yüzden kendimden pek memnun değilim ama spora başladım umarım yaza kadar forma girerim.

      Sil
  3. merhaba pelin sen ve minik oglun hosgeldiniz blog dunyasina :) 22 aylik erkek annesi olarak tavsiyem usur diye korkma firsat oldukca cikar ki temiz hava alsin sana da ona da iyi gelir :))
    sanslianne.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. merhaba esra hoşbulduk iyi ki gelmişiz :) evet artık korkmuyorum fırsat buldukça çıkaracağım temiz hava çok önemli çünkü.beni korkuttular ne güzel havalar kaçırdım ama artık çıkabiliriz rahatlıkla.hele ben çok sıkıldım evde arada eşimle çıkıyoruz annem geliyor doğaça bakıyor ama yetmiyor bana :)

    YanıtlaSil
  5. ömürlü olsun Doğaç Bey.. Allah analı babalı büyütsün.. Bebeğinizi sevgiyle büyütün.. Bende yaklaşık 11 ay önce annelik duygusunu tattım.Dünyanın en güzel mesleği annelik. Sizede başarılar dilerim. Doğaç'ın büyüme seramonisini keyifle izlemek için takip edicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin çok teşekkür ederiz :) gerçekten de dünyanın en güzel mesleği annelikmiş yaşanmadan bilinemeyecek bir duyguymuş. Doğaç'ı daha iyi büyütebilmek için sürekli kendimi geliştirmeye, yeni şeyler öğrenmeye çalışırken tanıştım blog dünyasıyla ve ben de kendimi bu dünyanın içinde buldum. ben de sizi keyifle takip edicem :)

      Sil
  6. hoşgeldin diyelim öncelikle ve hayırlı olsun bebişin Allah nazarlardan korusun ne iyi yapmışsınız hava aldırmakla.Ben rotavirüsü aşısı yaptırmayanlardanım yani doktorumuz yaptırmamızı önermedi ama aklımda kalmadı değil.O postunu merakla bekliyorum canım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk çok teşekkür ederim amin. korkuyorduk üşütür diye ama o gün bir cesaret çıkardık doktorumuza da danıştık daha sonra rüzgar almadığı sürece hiç bir sorun yok ama rüzgar almasın yüzü dedi. rotavirüsü kendi doktorumuz yaptırın dedi. aile sağlığı merkezindeki aile hekimimiz yaptırmayın dedi. muallakta kaldık 1 ay bekledik.ve sonunda yaptırdık.daha detaylı yazıcam bunu hatta yazayım birazdan :)

      Sil