24 Şubat 2012 Cuma

Bir Başkadır Benim Memleketim: Sinop-Gerze

             Memleketim diye demiyorum gerçekten çok güzel bir yerdir Sinop. Karadeniz in içinde nadir bulunan güzellikleriyle, insanıyla sıcacık insanı sarıp sarmalayan bir havası vardır. En kuzey ucudur Türkiye'nin ve aynı zamanda bir yarımadadır Sinop. Kışı ayrı güzel, yazı ayrı güzeldir.
            Ben Sinop'un güzel ilçesi Gerze'de yaşıyorum. Buralıyım, evlendikten sonra da eşimle beraber burada yaşamaya devam ediyoruz. Küçük, şirin bir ilçedir Gerze. Şirin Gerze derler zaten bilenler. Konum olarak Samsun ile Sinop arasındayız. Samsuna 2 saat Sinop'a yarım saat uzaklıktayız. Deniz kenarında, mis gibi havasıyla, küçük, şirin yangın evleriyle ünlü, doğallığı bozulmayan bir ilçe Gerze.
            Fazla söz söylemeye gerek yok aslında resimler herşeyi anlatacaktır sizlere.
Bu postu yazarken Gerze'de yaşıyordum şimdi Sinop'un başka bir ilçesine Boyabat taşındık bir ara buradan da bahsederim ama çok fazla bir bilgim yok açıkçası resimler Sinop ve Gerze'den :)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder