29 Şubat 2012 Çarşamba

Bebek Hazırlıkları-1

           Bebeğim için yaptığım hazırlıklardan da bahsetmek istiyorum ki yeni bebek bekleyenlere fikir olsun. Ben hazırlıklara 28.haftamda başladım. Aslında araştırmalara daha önceden başlamama rağmen erkenden alma uğursuzluk laflarına kulak tıkayamadım. Sinop'ta yaşadığım için hatta ilçesindeyim Gerze'de, bebek alışverişini yapabileceğim pek yer yok maalesef. O yüzden bütün alışverişimizi Samsun'dan yaptık. 
             Samsunlu olanlar bilirler Bebişko Bebek Mağazasını. Çok güzel bir mağaza. Aradığınız herşeyi bulmanız mümkün. Biz bebek arabamızı, oda takımımızı, kıyafetlerimizin çoğunu ve diğer ihtiyaçlarımızı oradan aldık. Ürünleri oldukça kaliteli Bir çok bebek markasını bulmanız mümkün.Müşteriye karşı tutumları da ayrıca çok güzel, çok ilgililer. 
            Burası dışında Mothercare'den yaptım alışverişimi. Bodylerin, tulumların desenlerine bayıldım. Ev tipi ana kucağımızı da ordan aldık. Şimdi sırayla aldığım ürünleri sizlerle paylaşacağım, hangisi işime yaradı ya da yaramadı sizlere anlatacağım. Umarım bebek bekleyen arkadaşlar için yararlı olabilirim. 

           1. BEBEK ARABASI : 


            Bu konu gerçekten kafamı çok kurcaladı. Herkese de böyle oluyor mu bilmiyorum. Yaşadığım yerde yollar çok kötü olduğu için bebeğimizin rahat edeceği bir araba almak istiyorduk. Araştırmalarım sonucu karşıma bir çok iyi marka çıktı. Benim bütün bu markaları inceleme imkanım yoktu maalesef. Bu nedenle kullananların yorumlarını dikkate aldım. Quinny buzz 3 ve Concord Neo arasında kalmıştık. İncelemelerim sonucu ikisinin kalitesinin aynı olduğunu fakat concordun daha kibar olduğunu öğrendim. Concord Neo Quantum modelini aldık ve çok memnunuz. Travel sistem olduğu için biraz ağır ama çok şık bir araba. Yanında sineklik, tekerlekler için pompa, bebek çantası gibi aksesuarları da var. Sürüşü çok rahat. Biz çok memnunuz, tavsiye edilir. Gerçek resimlerini bu postta görebilirsiniz. Tık tık..

         2. BEBEK BEŞİĞİ

         Bebeğimiz doğduktan sonra bizim odamızda uyuyacağı için bir beşik almamız gerekiyordu. Ayrıca odasını hazırlayacaktık zaten. Çoğunlukla herkes park yatak alıyormuş ama ben bu park yatakları hiç beğenemedim. Görünümleri pek hoşuma gitmiyordu. Sepet şeklinde olan beşikleri beğeniyordum. Aradığım gibi bir beşiği de taa İzmirlerde buldum. Evimize gelen herkes çok beğendi. Ayrıca tekerlekli olduğu için de evin içinde her  yere taşıyabiliyorum. Bu arada beşiği ve odamızı alırken kurşunsuz boyayla boyanmış olmasına da ayrıca dikkat ettim.
       
        3. ANA KUCAĞI:
       Ana kucağı olarak Chicco'nun bu resimdeki modelini tercih ettik. Herkese tavsiye ediyorum. Doğaç çok sevdi bu anakucağını. Uyumadığı zamanlar hep onda yatıyor. 3 kademe ayarlanabiliyor. Aynı zamanda melodileri de var. Benim içinse en güzel yanı mutfakta yemek yaparken Doğaç'ı rahatlıkla yanıma alabiliyor olmam. 


        4.BEBEK TELSİZİ:
          Telsizimiz weewell marka. En çok satılan telsiz markasının weewell olduğunu düşündük. Weewell'in başka bir modeli çok fazla satılıyormuş ama o analog bir telsiz. Biz dijital olmasını tercih ettik. Henüz kullanmaya başlamadık. Telsizimizi dedemiz bize hediye etti çok teşekkür ediyoruz ona. Henüz Doğaç'ı gözümün önünden ayıramıyorum ama misafir falan geldiğinde telsize çok ihtiyaç duyuyordum iyi oldu.


           5.HAVA NEMLENDİRİCİ:
               Evimiz kaloriferli olduğu için çok sıcak oluyor ve maalesef havası da kuruyor. Doğaç'ın burnu tıkanmaya başlayınca hava nemlendiricisi arayışına girdik. Marka ararken genelde karşıma Tefal çıktı. Biz de Tefal'in soğuk buhar makinesini aldık, kullanıyoruz, memnunuz.
         


      Biberon, emzik, bez vs. şeylerden bir sonraki postta bahsedeceğim.

18 yorum:

  1. Çok yararlı bi post olmuş canım diğer postlarıda hazırlıkta olduğum için merakla bekliyorum. Özellikle beşik çok güzelmiş, Telsiz kararsız olduğum bi konu evimiz aslında cokda büyük değil ama misafir geldiğinde falanda mantıklı ama sanırım doğumdan sonra karar vericem duruma göre.Öyle masraflar çıkıyorki nerden kısayım die ister istemez düşünüyorsun :)birde gereksiz olmasın istiyorsun tabiki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım yararlı olabildimse ne mutlu bana.ilk aklıma gelenler bunlar oldu hemen yazayım dedim. devamı da gelecek. telsiz biz de almamıştık gerek olmaz diye düşündük. geceleri zaten bizim odamızda beşiği yanımda.gündüzleri de hep benimle ama misafir falan geldiğinde uyuyorsa sesten rahatsız olabiliyor artık odasına getirsek bu seferde kendi sesimizden duyamayız diye düşünmeye başladık.o yüzden artık ihtiyaç oldu bizim için.ben de ilk zamanlar ihtiyaç olmaz sonraya bırakalım demiştim.gerçekten bütün ihtiyaçlar bir araya gelince baya tuzlu oluyor.o yüzden kullanım zamanına göre almak en doğrusu sanırım.bir de alıpta kullanmamak var

      Sil
  2. güzel bilgiler paylaşmışsın cnm bebek düşünüyoruz inşallah ileride bunlar bizede lazım olacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim yararlı olmak çok güzel bir duygu.bloguma hoşgeldiniz ben de inceledim şimdi gerçekten harika bir blogunuz var ben de dekorasyona konularına çok meraklıyım sıkı takipçiniz olacağım kesin.inşallah sizin de en kısa zamanda bir bebeğiniz olur ve bu güzel duyguyu siz de yaşarsınız.

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. ayy ne güzel bir hazırlık inşallah benimde bebeğim olrsa buradan çok faydalanacağıma inanıyorum. Allah analı babalı büyütmenizi nasip etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım çok teşekkür ederim beğenmene sevindim yararlı olabilmek çok güzel inşallah sen de bu güzel duyguyu anneliği yaşarsın canım bu arada yemek blogun bir şahane :)

      Sil
  5. sağlıkla, mutlulukla büyütün yavrunuzu,Allah bağışlasın. Bu arada ben de samsunluyum, komşu sayılırız;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin çok teşekkür ederim :) bloguma hoşgeldin ben de sana bakıcam hemen :) evet komşuyuz demekki samsuna çok sık geliriz çok severim küçüklüğümden beri orda doğmuşum belki ondandır oğluşumu da orda doğurdum :)

      Sil
  6. Allah bebisini sana ve babasina ve sevdiklerine bagislasin rabbim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiiin çok teşekkür ederim çok sağolun bloguma hoşgeldiniz hemen ben de sizin blogunuza bakıyorum :)

      Sil
  7. ay ne güzel şeyler bunlar, bebek alışverişi... çok güzel tercihler, tebrik ederim. sağlıkla, mutlulukla, beraberce...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım amin.gerçekten en zevkli alışveriş bebek alışverişi

      Sil
  8. masallah keısnlıkle hepsı onemlı bıberon sterılızator sut sagma makınesı:)) ıstersen denemelerım ıle yardımcı olabılırım:)) allah saglıkla buyumesını doğmasını nasıp etsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle önemli. ben çalışmadığım için süt sağma makinesi almadım ama acaba alsam da sağsam saklasam mı diye düşünüyordum. biberonu da kullanmadığım için sterilizatör almadım henüz ama lazım olacak kesinlikle benim de yardıma ihtiyacım olacak ek gıda zamanları o zaman size başvururum :)) amiin hepimizinkini inşallah..

      Sil
  9. Bizde chicco rahatla oynadan almıştık :)
    halaa televizyon izlerken oturur, ayak ayak üstüne atar filan :)

    sağlıkla kullanır inşallah...

    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. amin çok teşekkürler sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. bu faydalı postunuz için çok teşekkürler. ben de bebek bekliyorum. aynen sizin gibi ben de 28. haftamda başladım hazırlıklarıma. hala araştırıyorum gerçi. ennn çok kafamı karıştıran konu bebek arabası... bu modeli bende beğeniyordum ama ağır olması tedirgin etti beni. tüm bilgilendirmeler için tekrar teşekkürler. deneyimlerinizi yazmaya devam ederseniz biz anne adayları için çok faydalı oluyor gerçekten hevesle okuyoruz:))) takipteyim. sevgiler...

    YanıtlaSil