30 Ocak 2012 Pazartesi

Ve Doğaç aramızda :)

Merhabalar. İlk postumla karşınızdayım. Aslında uzun süredir blog dünyasının takipçisiydim. Çok yararlı bilgiler edindim sayenizde.Özellikle hamileliğim sırasında bana çok yardımı dokunan sevgili bloggerlar sayesinde kendimi blog dünyasına çok yakın hisseder oldum ve neden olmasın dedim. Yazmaya karar verdim. Hem bu sayede bebeğime çok güzel bir hatıra bırakabileceğim hem de bilgi alışverişine daha kapsamlı bir şekilde devam edebileceğim. özellikle hamileliğim sırasında cevap aradığım sorulara burda yer vererek benim gibi araştırmacı ruhlu annelere belki yardım edebilirim diye düşünüyorum. Çünkü artık ben de bir anneyim :). Uzun ama zevkle süren yolculuğun sonunda 18.11.2011 de bebeğim, miniğim, küçük sevgilim Doğaçımı kucağıma aldım. Hamileliğim süresince ve bundan sonra yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Bebeğim için yaptığıım alışverişler, onun için yaptığım hazırlıklar, doğum hikayemiz ve bundan sonra yaşadıklarımız ve yaşayacaklarımız. Hadi bakalım :)

2 yorum:

  1. doğum nasıldı hiç bahsetmemişsin canım allah analı babalı büyütsün kendi güzel ama kaderi inşallah çok daha güzel yazılmış olsunn;)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim âmin İnşallah hepimizinkini. Dogrusu aklıma gelmemişti o sırada doğumumu anlatmak ama en kısa zamanda dogum hikayemi yazacağım sevgiler :)

      Sil