31 Ocak 2012 Salı

Küçük Çekirdek Ailemiz :)

merhaba herkese. bakalım bu blog yazma işinde ne kadar başarılı olacağım. doğaç beyi uyuttum. evde temizlik var. ben de oturdum biraz yazayım dedim. Doğaç'ın doğumuyla bir çok şey değişti aslında.daha bir sabırlı oldum sanki.işim gereği çok sabırlı olmam gerekiyor.ama normal hayatta bu benim sabırsızlaşmama neden oluyordu.doğaç doğduğundan beri bir sükunet geldi üzerime.anne olmak gerçekten müthiş bir duyguymuş.insan sanki gerçekten yaşadığını o an hissediyor.onu kucağıma aldığım an ki hislerimi kelimelere dökmem imkansız.şimdi başka çocuklara bakıyorum ama kendi çocuğuma bakışım o kadar farklı ki iyi ki doğurmuşum.artık sizinle tanıştırmanın vakti geldi Doğaç beyi.işte bizim küçük çekirdek ailemiz :)




8 yorum:

  1. Sağlıkla mutlulukla büyütmeniz dileğiyle, sanırım ancak yaşanınca anlaşılan duygular bunlar,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. çook teşekkür ederiz MeLc yorumunu görünce çok mutlu oldum demekki dedim görülmüşüm okunmuşum çok sevndim.evet kesinlikle yaşanarak anlaşılacak duygular allah herkese göstersin yaşatsın diyorum hep o yüzden.

    YanıtlaSil
  3. Yavrunuz sağlıkla,mutlulukla büyüsün inşallah.Aranıza hoşgelmiş.
    Blog dünyasına da siz hoşgelmişsiniz ayrıca:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim amiiin inşallah. ayrıca hoşbulduk aranıza katıldığım için çok mutluyum :) ama biraz acemiyim umarım başarılı olabilirim yazmayı çok seviyorum ama cesaret edemiyordum blog açmaya sonra neden olmasın dedim başladım bakalım becerebilecek miyim :)

      Sil
  4. hoş geldiniz aramıza:)
    sağlıkla büyütün bebişinizi..
    annelik kadar güzel bir duygu var mı ki hayatta..
    :)
    takipçinizim.
    bende beklerim sayfama.
    sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hoşbulduk :) siz de bloguma hoşgeldiniz ben de hemen ziyaret edeceğim sayfanızı. annelik kadar güzel bir duygu yokmuş gerçekten ve ancak yaşanınca anlaşılabilen bir duyguymuş. allah herkese nasip etsin inşallah.şimdi giriyorum sayfanıza ve takipçiniz oluyorum :)sevgilerle :)

      Sil
  5. İyi günlerde büyüt canım bebeğini
    inşALLAH sağlıkla büyüsün
    ALLAH bu duyguyu yaşamayanlarada tattırsın
    bu duyguyu çok güzel ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloguma hoşgeldin canım çok teşekkür ediyorum amin allah dileyen herkese yaşatsın tattırsın bu duyguyu.sevgilerle

      Sil